Pengar rullar in som det ska...

... kanske för andra människor men icke för mej, jag är pank som en banan och har exakt 19 öre på mitt konto. Spenderade mina sista riksdaler på öl till helgen, och det var minsann värt. Det spelades basket, eller jag är ganska värdelös på basket så jag spelade i sisådär 2 min tills jag va trött på att få spö. Men det var en trevlig afton som avslutades med gitarrspelande och sång, jag, Tanya och Natalie sjöng flerstämmigt och fagert.

Annars? Mja, gnäller över Agneta Rehal - seminarier, terroriserar Sonjas katter och inväntar sommaren. Måste även tilläga att min kära flickvän är wünderbar och ordnar middagsbjudning i dessa svåra tider, hur mysigt som helst. Än en gång; min tjej är bättre än din.

Fina skalet.
Jag älskar dej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0