Keep rollin`

Jag kom, jag såg , jag skejtade.

Idag har jag och Natalie skejtat å Fryshuset. Det gick bra och var jävligt kul, trots att jag lyckades med bedriften att ramla på en så gott som stillastående bräda. Natalie var duktig (och modig, hon åkte ner för en ganska brant ramp och upp på en ännu brantare. Min tjej är häftigare än dej så fakk jo) men jag rullade mest fram i en maklig takt. Dock har väl mitt inte så väl utvecklade balansinne utvecklats en aning och två blåmärken och en cola senare kände jag mej nöjd som en banan!

Och i fredags hade jag fest eftersom jag fyllde gammal i lördags. Många kom och visade sina fina nunor och dränkte sina sorger i sprit och det var en skojsig fest, trots att en suspekt lukt av 1879863 aksfat och koskenkorva dröjde sig kvar i mitt kök dagen efter. Kvällen bjöd på dans, kopiösa mängder rödvin, uppträdande med Johanna och Josef samt Emmas  fitteori.

NU. vill jag bara ha en egen bräda, helst igår dårå.

(psst, som alla vet så anser jag att Natalie är finast och awesome på alla sätt och vis, men awesome är att denna vackra quinna skall bidra med några riksdaler till min(inom en snar framtid) nya bräda. hon är snel.<3)

PUSS DIN JÄVEL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0