"Jag är ensam och på väg..."

Fått erbjudande om sommarjobb i Danmark.

 Måste bestämma mej imorgon. Svettigt?en aning. Jag behöver ju verkligen ett sommarjobb, ganska desperat eftersom jag måste kunna betela hyra och faktiskt överleva också. Dock inte världens mest upphetsande jobb, men jag får prata spanska och det är ju festligt. Måste dock kolla lite praktiska grejer som boende, lön osv innan jag bestämmer mej. Det som är bra är ju att jag faktiskt har sommaren safe med jobb och cash, det som är mindre bra är att jag dels kommer vara själv med massa danskar runtomrking mej och vi vet ju alla hur extremt osexigt danska är. Inte en trosblötare om man säger så.

Det som mest tar emot är att spendera en hel sommar från i princip alla jag känner, bitches n hoes, familj och Natalie. Jag saknar henne efter några dagar, hur fan ska jag palla en hel sommar?!okej, jag kan åka till Stockholm på helgerna, hon kan åka dit men...det är ändå drygt. Att inte borra mej in i hennes famn,inte få vakna bredvid henne, eller att inte bara få vara henne nära och känna mej som den största fjanten i hela världen.
Drygt, i tell ya.

Jag ska ta mej en nattlig funderare och glo lite mer på Förhäxad.
Bra initiativ.

Kommentarer
Postat av: Natalie

PUSSSSSSSSSSSSSSSS!!!

2010-03-27 @ 13:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0