"Är det här en bra idé?"

Denna helg har varit ganska kickass på många sätt och vis.

Det började fint i fredags med långrep, öl och en något överförfriskad gitarist. Men nemas problemas, vi skrev klart den nya låten, satte den och spelade in den på G`s halvtaskiga telefon och livet va gött. Sedan begav jag mej mot springmountain där Natalie väntade med glass och chokladsås. Lyckan var ju total, eftersom jag kom på att jag faktiskt tål chokladsås och dränkte sojaglassen, och då var det fest i min mage.

Lürdagen ägnades till större delen åt att totalstäda hos Sonja och Natalie, vilket i princip tog hela eftermiddagen, men en kort visit på bolaget hann vi med för jag skulle ha dejt med Sonja på aftonen. Vi lagade potatis och fläksfilé i ugn med rödvinssås och sallad. Kvällen började sofistikerat (eller ja, så sofistikerade nu jag och Sonja kan vara på en skala) med middag, ett glas vin och seriösa konversationer om politik och teologi(mest om att gud och reinfeldt är ett jackasses). Sedan övergick detta till att involvera öl, mindre seriösa konversationer om våra inte alls så gudfruktiga liv och vips så var en flaska vin och all öl slut. Då tyckte vi att det var en bra idé att länsa kylen på alla alkoholhaltiga drycker och sjunga för full halls så grannen kom över och klagade. Detta, kamrater, var ju ganska lustigt eftersom vi endast var två(!) pers och Natalie senare berättar att det varit över nittio pers på den festen hon va på och inga grannar klagade där. Då undrar jag i mitt stilla sinne, hur lyckas enbart två personer få grannen att klaga?håhå jaja. Det var en awesome kväll med en hel del insikter. Tack Sånjaaah!

Söndagen ägnades således till att vara bakfull, svulla pizza och titta på Förhäxad med Sonja fram till kvällningen då jag drog iväg till mor och far för en delikat gratis måltid. Senare, möts jag min kära flickvän som har köpt en fin blommääh till mej, mitt hjärta tog ett glädjeskutt( vilket det iof gör mest hela tiden när jag befinner mej i närheten av denna quinna) jag blev glad som en banan. Bättre blev det naturligtvis av att hon hade införskaffat chips och dipp och kvällen spenderade jag med att trycka i mej chips, kolla film och krama på min käresta. Jävlar i havet vad hon är fin och jevlar anamma vad jag är förälskad, sådär så att pirrar i hela kroppen.




Nån gång, nån dag, nån natt ska jag säga alla orden, allt vackert som du är och allt vackert som du får mej att känna. Dom finns där, orden, men  alla tycks inte riktigt hitta ut. Darn.
Mi querida.

Kommentarer
Postat av: Natalie

vad fint du skriver !! <3

2010-03-22 @ 14:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0