eh...

Jaha. Nu är det såhär igen. Jag kan inte somna om efter att Natalie gått klockan jätttetidigt på morgonen,men det va kanske lika bra för jag va tvungen att pina mej igenom CSNs helveteslånga telefonköer. Jävla as.
Jag har tänkt snylta på systemet in i det sista och få cash för att plugga(läs: sega framför "hem till gården") i sommar. Fina fisken.

Fina fiskar fanns det även på skansen, där jag och min schnygga partner in crime(and life) Natalie var i lördags. Eller, ja, vi såg bara två fiskar i den lilla fontänen. Resten har väl avlidit av förgiftning pga allt skräp som alla tyska turister och snoriga, äckliga barn slänger däri. Men, vi had en mycket fin och müsig dag på skansen, vi klappade getter och såg en jättetjock gråsäl så jag var glad som en banan.

Nu måste jag snarka lite mer.



Du gör mej uppriktigt lycklig <3

Kommentarer
Postat av: Natalie

Vad du är fin! =D

2010-06-08 @ 18:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0