Baby I wanna fuck you, yes I do...


Inget rep igår, det var lite trist, dock hade jag sällskap av min fagra dam som jag hade en mycket mysig afton med. Jag är i starkt behov av att slå på saker, helst trummor, det skulle va fint. Måste styra upp bandet och rep lite mer snart.

Mina hormoner pekar just i detta nu fuck you åt mej, jävlas med mej på alla möjliga tänkabar sätt med PMS från helvetet. Idag är en sådan dag då jag kan sitta och störtböla som en liten flicka åt ett avsnitt av Glamour. Det känns ju lagom efterblivet och lite smågay sådär.

Något som är mer pepp är ju att jag och en brokig skara ska fira midsommar ute på Värmdö hos Annelie och Lena, det komemr bli göttans!

jodåsåatteeehh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0